.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

torsdag 23 september 2010

Ledtråd.....

Hej allihopa!
Idag lyckades jag hacka Panfu lite så att jag fick se hur det kommer se ut på Lördag när det är film prämier. Men jag visar bara en liten ledtråd. Jag lärde Emely hur man gjorde. Här kommer en ledtråd:
Hehe..... Cool va? Den kanske blev lite suddig. Jag kan göra så jag ser i framtiden och baktiden eller vad det nu heter. Men fråga inte hur jag gjorde.... För det är en hemlis :P Vi sees.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥