.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 7 september 2010

Det kan inte vara sant..... JAG ÄR I BLOGGSTAFFET FINALEN!!!!

Heej alla snälla pandor!!!!!
Ohh.... Ojj... Jag är helt uppspelt. Det fattade ni i rubriken va?!  Ojj... Tänk att dom valde mig, Anzy, Panfustars, Lomise och Emmy_10!!!! Ojjj....... När jag träffade Panfu_Ella ensam sa hon faktiskt att min blogg var toppen. Hon sa också att Emmys var det med. ÅHHH, JAG ÄR SÅÅÅÅÅ GLAD!!!!!!!!! Här är lite vinst bevis:
Ni förtsod väl på en gång att Lomise skulle vara först???!!! Jaja, men jag kommer inte ge upp för att hon vinner. Nästa gång kanske jag vinner... Men jag är bara så glad. Om ni vill rösta på mig eller nån annan så tryck HÄR!! Åhh, jag är så jätte, jätte, jätte, jätte glad!!!!!!!!! Och det har kommit en ny Pokopets. Den kommer ni kunna läsa om på Söndag i Söndags-bladet. Jag har köpt en, själva Pokopeten heter Marieta, men min heter Mickie. Den kostade bara 60 kroner O.o:





2 kommentarer:

  1. Jag röstade på dig på staffteten !

    SvaraRadera
  2. Mmm min blogg suger ju..Panfu_ella eller Panfu_Max har aldrig sagt så till mig :(

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥