.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

torsdag 2 september 2010

En interljuv med Max och Ella :)

Heej :) Idag märkte jag att Ella och Max hade svarat på mina frågor i min interljuv. Jag blev jätteglad!! Dom svarar väääldigt ofta, nu för tiden. Tack Ella och Max. Så här blev interljuven:
Den blev kanske lite liten. Men det står såhär:
Jag: Heter ni Ella och Max på riktigt?
Ella och Max: Ja :D
Jag: Hur många gånger är ni inne i veckan?
Ella och Max: Ungefär två tre gånger var :)
Jag: Vad är erat favvo ställe i Panfu?
Ella och Max: Ella: Mina är Stranden och Djungeln. Max: Mina är Ponnyhagen och San Frampanfu. B)
Jag: Varför är bara ni på level 99?
Ella och Max: Det är för att vi skriver på bloggen, typ.

Tack för interljuven Ella och Max.... Nån gång kanske det blir en till. Ska på Karate, Jijutsi och Judo snart..... Så vi sees så länge!! Håll eran höjd!!! :P



1 kommentar:

  1. Heeej Flora !
    Idag såg jag en som hette flora556 i Sanfran panfu..
    Jag vet inte om någon har härmat dej ?
    Det var bara det..

    //~hejssan

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥