.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 14 september 2010

Recept: Choko Peanut

Heej allihopa =)
Idag läste jag KP på skolan och hittade ett bra recept på Choko Peanuts. Det är chokladdoppade nötter. Här kommer receptet:
Man behöver:
200 gram blockchoklad
200 gram salta jordnötter (vet att det låter konstigt men det blir gott!)

Så här gör du:
Bryt chokladen i bitar och smält dem i vattenbad (om ni inte vet vad det är kolla i en vanlig bakbok). Rör sedan i jordnötterna i den smälta chokladen. Klicka ut den smälta chokladen och jordnötterna på T.ex bakplåtspapper och låt den smälta chokladen och jordnötterna stelna.
 Jam, jam, så är det Choko Peanuts!

Bra recept vaa? Lätt och bra. Det blir säkert jättegott!!! Jag ska baka dem i helgen. Sees!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥