.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

onsdag 15 september 2010

Nya slottsgården ser ut såhär....

Heej allihopa.
Idag fick jag och ni andra som läser Panfubloggen reda på hur nya slottsgården kommer att se ut. Den såg helt GRRRYYYM ut! Jättecool, och jag hade förväntat mig något helt annat! Kolla:
Cool va? Azzå den var sååååå snygg!! Men nu när det byggs om så är det en massa saker över allt på Slottsgården. Jag stannade mitt framför ett hål och lutade mig över den där stoppsaken och tänkt "Undra vad det finns där nere..":
Hehe, och jag tog ett steg rakt ut och gissa vart jag landa? Med en duns mitt i grottan där Levelboostern finns!!! xD! Haha! Som uppslukad av marken. Sees sen :)

5 kommentarer:

  1. Om du ser denna komenatar nu...Förlåt.
    Jag var bara sur för att jag inte är hemme imorgon och så...Jag får ju knabtt träffa dig ju. Bara pytte stunder

    SvaraRadera
  2. Max Och Ella va i min koja med ! :] knasigt!

    SvaraRadera
  3. Jag har varit i den nya... personligen!!

    SvaraRadera
  4. Hej hopp kanel topp!
    Bra blogg sötnos<33//mollymo

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥