.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 5 september 2010

Söndags-bladet

Heeej alla pandor och jordgubbar (Hahaha :P) .... Jag hade tänkt att börja med Panfu-söndags-blad. En slags mini-tidning :) Har några lite äldre nyheter... Några nyare..... Jaa, och lite så. Här kommer tidningen:
Klicka för större. Idag har det inte kommit några nyheter i Panfu. Så jag tog lite från igår :D Skriver fortsättningen på Florina sagan sen. Den här tidningen kommer ut varje söndag. Hoppas ni läser dne i era brevlådor xD Håll eran kurs på väg mot nästa inlägg!!! Sees!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥