.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 21 september 2010

Pandaberg är här!

Heej alla glada pandor!
Idag kom den berömda Pandaberg här till Panfu!!! Jag har hörtalas om honom. Jag har sett 1 film som han har gjort "Pandan i fara". Den filmen handlade om en Panda som hade gått vilse i djungel och en huggorm... Men han är här nu:
Han frågar 4 frågor, här kommer svaren:

1, Krucio
2, Paul
3, Kamaria
4, BABOOM.

Sen får man en guldig Panda staty:
Söt staty vaa? Jag fick göra en interljuv med honom till bloggen :) Här kommer interljuven:

Vad heter den första filmen du har gjort?
Svar: "Pandan i fara".

Varför började du med att göra filmer?
Svar: Min mamma jobbade på att göra filmer och min pappa jobbade att sälja bio biljätter. Så jag tyckte dte verkade kul.

Vad gör du på din fritid?
Svar: Ser på mina filmer, reser runt brukar T.ex vara i Panfu, Pandland och Pandien.

Vad tycker du om att inte så många i Panfu känner till dig?
Svar: FRUKTANSVÄRT! Hur kan dem inte känna till mig?! Den berömda Pandaberg?!?!

Tack för interljuven, Pandaberg! Vi sees.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥