.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 6 juli 2010

Emely och jag

Hej! Idag träffade jag Emely igen. Som vanligt var det en massa bloggfans och andra pandor som skulle fråga mig en massa saker. Jag gick hit och dit i hela bollyland för att kunna vara ifred med Emely. Till slut gick vi till Pandrina. Där tog vi en bild:

♥Emely are my best friend♥

Vi hade jättekul. För en gångs skull var vi i fred alldeles ensamma utan en massa pandor som ska fråga en massa. Jag hoppas att vi kan vara med varandra en gång till. Och i morgon ska Emmy_10 (Klara_cool) sova över hos mig! Det är första gången hon sover över hos någon. Ska bli jättekul! Och nu har jag ett eget rum och jag har min egna dator där, så jag kan skriva mer. Pappa ska fixa igång den idag. Och min brosa har fått en egen liten tv på sitt rum. Vi har köpt en ny stor fin tv till vardagsrummet i stället för den lilla. Vi ses!




/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥