.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 13 juli 2010

Panfu_Max!!!!!!

Heeeeeeeeey!!! Jag är jätteglad för att jag träffade...... Panfu_Max!!!!! Jiiiipiieee!!!! :) :) :D! Vi hade jättekul. Jag var först inloggade i Bollyland och så stod det att han var inne. Loggade in i Bollywood och i djungeln såg jag honom. För andra gången!! Här kommer 7 bilder:
Han svarade på en massa frågor! Han läser alla bloggar på listan. Han har läst min. Känner mig väldigt stolt :)! En till bild:
Mina handlingar fungerade inte. Det var därför han sa: Inte heller, för att hans inte heller fungerade. Det var inte så många folk i början. Sen frågade jag om vi kunde ta några bilder till min blogg han svarade: Så klart! :
Hjärtat blev lite på snedden. Vi hade jättekul:
Fin va?? Åhh!!!!!! Det var jättecoolt att träffa honom. Ella kom inte. Hon vilade efter den långa resan till sydafrika.
Där pratade han med någon annan. Kmr inte håg vad dom pratade om :D:
Fin vaa??? Jag känner mig såå lycklig. Det är inte varje dag man träffar Panfu_Max en sån rejel stund! =):
Det var den sista.... WOOOWW! Vad kul vi hade. Jag fick svar på en massa frågor. Jag hoppas att vi kan träffas mer =)Det var iaf 7 bevis på att jag träffade honom idag. Jag har suttit framför datorn hela dagen och väntat på att han eller (och) Ella skulle komm. När jag sa det så sa han: Vilken tur du hade idag då!. Åhh!!!! Vad glad man blir :) :) :) :)!! Vi seeeees :)




/En glad Flora:)

1 kommentar:

  1. Jag hade säkert träffat han om det inte hade åskat så mycket så vi var tvungen att stänga av datorn igår :( Annars skulle jag säkert träffat honom.... :'(

    //Klara ♥

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥