.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

onsdag 21 juli 2010

Racet har börjat!

Heey!! Jag är jätteglad för att... Pokopets racet har börjat!!!Man går till ladan där Eloise är. Sen trycker man på Pokopetskatalogen. Här kommer några bilder:

Tryck på bilden om den ska bli större. Här kan man läsa hur man gör och lite sånt. Här kommer en till bild:
Så ser det ut när det laddar till matchen mellan Pokopetsen. Här kommer en till bild:
Klicka för större. Så här ser det ut när man springer. Jag var Bugsyn. Jag vann :) Jipiiee!! Här kommer en till bild:
Efter racet så kommer en sån här fram. Jag fick en ny Special och en på Smidighet. Här kommer en till bild:
En sån fast på Woomy. Han fick en på snabbhet, inte smidighet. Han fick en ny Special han med. En till bild:
Suqe fick en på snabbhet hon också. Och en bra ny Special. Nu har jag visat alla bilder. Det var jättecoolt! Sen får man mata och gå ut med sina Pokopets för dom tappar hjärtan när man kör race. Det var därför dom inte hade så många hjärtan. Nu ska jag logga in i Panfu igen. Vi seeeees!




/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥