.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 5 juli 2010

Många pandor!

Hej alla bloggfans! Idag skulle jag och Katy ta en bild. Och sen kom en massa andra (som vanligt). Och sen vart det ju en bild med en massa andra också. 3 likisar: Jag, katy och Staris. Här kommer en bild:
Sen var det några frågor som skulle ställas (jobbigt att ha en populär blogg ibland). Jag fick skrika: Ställ er på en kö! Först Staris... sen katy och sen.... Hejdå! Ska spela Panfu nu.



/Flora:)

2 kommentarer:

  1. Ååå Flora :(
    William känner sig så besviken.
    han har gjort allt för att få fler att skriva komentarer till han.
    Så nu skriver han Fake komentarer från sig själv hela tiden för att pigga upp sig.
    Uch uch!
    :(
    Ps Jag är gillar dig!

    SvaraRadera
  2. Mitt namn blev bara halvt :( Men jajja, och ändra mitt namn till Emmy_10 i Bloggläsare listan tack :) Och imorgon ska jag sova över hos dig Flora, jippiee!!

    //Klara ♥ ♥ © hehe

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥