.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 10 juli 2010

Jag och några andra- pryl maskinen funkar- och Krucio

Heey! Idag kommer jag ha ett par bilder. Idag funkar prylmaskinen. Jag hann inte ta en bild till bloggen. Här kommer en bild:
Så här ser det ut i dag xD Så här ser det ut i hörnet:
Snyggt va?? xP Och den förstenade saken är....:
Den där saken vid poolen. Och äntligen kommer den sista bilden på mig och några andra:
Snygg va??? Det var många på bilden. Det var typ Staris som frågade om jag kunde ta ett foto till min blogg. Har säkert fler läsare nu xD Vi seees! Ska logga in på Panfu.




/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥