.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 11 juli 2010

Konstigt! Och den förstenade saknen är.... och level booostern funkar

Heey! Idag hände något jättekonstigt. Jag fattade inte någonting. Här kommer en bild på det:
Konstigt vaa?? Jag fattade ingenting. En massa saker kom fram på rutan. I bland spår min dator i Panfu i bland spolar den tillbaks, konstigt nog. Level boostern funkar idag:
Bilden vart lite konstig men det var för jag hade bråttom med den! Och sen så är den förstenade saken idag......:
Såå... Klart. Nu har jag gjort 6:ans pussel. Den var ganska lätt. Undrar hur 7:an blir....... Nu ska jag logga in i Panfu. Jag har Ella som vän och hon mig, såå vi kanske träffar varandra. Vi seees!




/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥