.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

onsdag 21 juli 2010

En snygg Bollybild och en Bugsy!

Heeeey! Jag fick ett mejl från Panfu där det stod så här:

Käre panda,
tyvärr måste vi ta bort en eller annan belöning som du fått från gåtmaskinen. Maskinen har inte fungerat riktigt som den ska, så därför har vissa pandor fått mer belöningar än andra. Det är ju inte riktigt rättvist som du säkert förstår.
Gåtmaskinen är nu reparerad och den fungerar som den ska, och du kan få en belöning per dag från den.

Så att du inte blir ledsen att du blir av med prylar så får du den söta pokopetsen Bugsy som kompensation. Den väntar på dig i din trädkoja!

Bästa hälsningar,
Ditt Panfu-team!

Också fick jag en söt liten Bugsy. Här kommer en bild på Superman (min Bugsy):
Söt vaa??? Staris kom på namnet Superman åt den. För den har en kappa! :) Också gjorde jag en jättefin bollybild på en massa söt Bollys!:
Klicka för större bild. Vad tyckte ni om bilden? Det var många bollys på den. Jag tyckte bilden var jättefin!!!!!! Såå... Jag fick Bugsyn för att jag hade fått en extra sak ur gåtmaskinen. Aja.. Nu ska jag logag in i Panfu och kolla vad som har försvunnit :) Vi seeeees!!




/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥