.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 26 juli 2010

Inbjudna

Heey! Det vart värsta Fest-snacket om min födesedags fest. Många frågade om dom skulle få vara inbjudna. Hehe! Det får dom. Här kommer lite info: Klockan: 12 00 och 16 00. Serv: Pandiala. Vi möts i: San Frampanfu! Här kommer en lista på dom inbjudna:
Klicka för större... Såklart får andra pandor också komma. Men det är dessa som jag har bestämt själv. Nu ska jag logga in i Panfu igen!! Vi sees!!!



/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥