.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 5 juli 2010

Krucio, är tillbaks!!!!

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit på länge. Jag har spelat Sims2 och Panfu. Idag fick jag ett mejl från Krucio. Han skrev så här:
Mohahaha! Nu kommer jag komma tillbaks och göra Panfu till sten!!!! Nu ska du din ynkliga lilla panda aldrig mer få se vattnet i wobbysjön, träden i djungeln, sanden på stranden och allt annat!! Mohahaha. Kolla på bilden där uppe! Se, sådär kommer det se ut (fast Panfu kommer vara grå).  Jag kommer besegra Kamaria och bli kung i Panfu!!!!!!! Onda hälsningar Krucio.


Jag är jätterädd. Jag är ju en vampyr i Panfu och då akn han göra mig ond och göra så att jag börjar ge mig på en massa oskyldiga pandor! Vi ses!'




/Beskymrade Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥