.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 20 juli 2010

En header till ulpa och lite hjälp hur man lägger in en

Heeeey! Ulpa skickade en kommentar och frågade om jag kunde göra en header till honom. Och det kan jag. Så det är viktigt att Han läser detta inlägg ordentligt!!! Men det är bara Ulpa som får ta headern, ingen annan. Klicka på headern för större och sen kopierar man bara. Här kommer den:
Vad tycks? Blev rätt nöjd! Hoppas att han kommer tycka om den. Och här kommer lite hjälp hur man lägger in den:
Man är först på instrumentpanelen och trycker på desingn som är inringat i rött.:

Sen kommer man fram till desingnen. Som egentligen är en layout. Och så är det rubriken och så trycker man på redigera. Sen så laddar man upp headern och kryssar i den där lilla pluppen under där man gör headern i mitten. Så, klart. Hoppas han tycker om headern och förstår förklaringen. Vi seeees!!



/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥