.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

onsdag 28 juli 2010

Häst-humör och mer hästbilder! OBS! Förlåt alla som inte tycker om hästar skriver Panfu i morgon!

Här kommer några fler hästar från ridskolan:
OBS! Klicka för större!!!! Infon ser du där uppe. En till:
Klicka för större!! Två till hästar: OBS! Dom finns inte kvar på ridskolan, en dog och den andra såldes:
Klicka för större!!! Det var alla men som sagt... FÖRLÅT!! till alla er som inte tycker om att jag skriver om hästar. Annars skriver jag Panfu på heltid men när jag vaknade idag fick jag hästkänslan. Jag var på ett ställe och klappade hästar. Båda var Nordsvenskar. Jag hade sett en av dom förut. Blacka heter hon. Hon har fått sitt namn efter sin färg, Black. Den andra vet jag inte vad den hette. Aja vi sees alls bloggfans!


/Flora:)



P.S Om 3 dagar fyller jag år!! Jippiiee!!!

1 kommentar:

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥