.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 25 juli 2010

En bild på mig och några bloggfans

Heey alla snälla pandor!! Idag träffade jag ett par vänner! Vi hade jättekul! Skoens hjärta hade fått ett hål så jag borrade upp magen och stoppade in godis och sydde igen och då vart hon så söt av allt godis så hon blev en prinsessa och sen när jag tog bort allt godis så blec hon en super ond skurk!! :D! Vi hade jättekul. Här kommer en bild på oss:
Skoen var super ond på den där bilden. Emmy, ulpa, spiden och jkka var såklart också med på bilden!!! Och om 6 dagar fyller jag år. I morgon 5!! Och dagen efter åker jag till Finland och sen ska jag få kattungar.... Här kommer en grattis bild till mig själv:
Fin vaa?? Åhh vad jag längtar tills jag fyller år. Klicka på bilden för att den ska bli störra :)!!!! Här kommer en önskelista vad jag önskar mig:
Super Mario Galexy 2 till Wii
Ett hästspel med bra grafik till datan
En hel hög med Wendytidningar
Att få vara med i Polux bokklubb
Och att få träffa Max och Ella i Panfu :)
Så jag skulle vara tacksam om dom loggade in i Panfu den 31 Juli i Pandiala klcokan 12 00 eller 16 00. Och så på Krucio saken så har jag gjory månag pussel men idag började det för mig komma fram gula mynt och jag chansade att dte var bra saker så jag fick 150 Pandamynt!! Kolla:
Lite pengar!!!! Ne nu måste jag sluta. Vi seees!!!! :)




/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥