.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 6 juli 2010

Nytt mini-äventyr, Del 1

Heey! Idag har Krucio kommit tillbaks :@ Kamarias maskin har blivit mycket finare!! :D Här kommer lite hjälp:

Krucio står vid slottet som vanligt. Hans skägg har blivit långt igen. Läs noga igenom vad han säger och gå sen in i slottet, där står Kamaria.
Kamaria pratar på. Läs det noga och sen går du till balsalen där gåt-maskinen står.
Gåt maskinen ser annorlunda ut. Tryck på den. Jag hann tyvärr inte ta en bild på spelet eller pryl-hjulet. När man hade gjort klart pusslet och klarat det så kommer det fram ett hjul. Tryck på push och se vad du vinner.
Jag fick en ny koja som typ heter "Tree house". Den var jättecool! Stort och fint. Oguldpandor får bara ha den tills Krucio är besegrad... Tyvärr.
Idag (tisdag) förstenade han hajen. Tryck på den.
När du har tryckt på den så blir det ett sken och sen är den vanlig ;)






/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥