.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 19 juli 2010

Ny header

Heey! Många av er har väntat på en ny header och jag har gjort röstningar om det.... Och nu har ni fått en ny header! Vad tycker ni..... Jag har den i flera färger. Ni har säkert sett den men här kommer en bild på den:
Jag tycker att den vart snygg!!! Am 99 har redan sett den och sa att den var jättesnygg! Ni kan kommentera om den är snygg... Och jag startar en röstning på sidan där ni får rösta. Och alla ni Panfumuffins läsare... Jag har ej så mycket tid att skriva på den bloggen. Har mycket jobb med denna..  Kan ej göra proffisionella header som Emmy och Emely kan men jag försöker så gott jag kan. Och jag har redan gjort klart den som jag ska ha om 1-5 veckor. Jag är så sugen på att visa den. Så här der den ut:
Vad tycker ni om den? Jag tyckte den vart rätt snygg den också. Jag hoppas fortfarande att jag vinner IPhonen!!!!! Hoppas, hoppas!! Vi seees!



/Flora:)

1 kommentar:

  1. Flora vart gör man headder? Förlåt att jag inte va inne kl. 12.00 idag men vi skulle köpa kläder då! SORRY!!! Vart gör man headder? KAN DU GÖRA EN ÅT MIG?

    MvH ulpa

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥