.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 6 juli 2010

♥Jag och Emmy (Klara)♥

Heey! Idag träffade jag inte bara Emely utan också Emmy! Vi hade jättekul. Snackade och höll på. Efter det här inlägget ska jag logga in och träffa henne igen. I morgon (alltså på onsdag) ska Emmy sova över hos mig! Vi är bästisar på riktigt. Den här bilden ser väldigt bästisaktig ut, eller?:
Kopierad med tillstånd!
Från:
Klaracoolsblogg.blogspot.com!
Jag fick kopiera den för jag kunde inte ta en bild. En katt som heter Gibson smiter in genom vårat fönster och vandrar runt i lägenheten och leker med olika saker. Han är jättesöt! Hoppas att han inte smiter in när vi har Emmy hemma hos oss, hon är pälsallergiker. Men för oss är det inget problem att Gibson smiter in. Vi ska ju få katt, men vi bär ut honom. Vi ses!



/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥