.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

onsdag 14 juli 2010

Vad mina husdjur heter

Heey! Jag har funderat på vad mina 2 nya husdjur ska heta. Så kom jag på det, har ett par bilder som är bäst på mina djur. Här kommer bilderna:

Fin va? Mina nya djur döpte jag till Greeny och Suqe. Ni ser väl vad jag har döpt dom till? Jag har fått en ny koja, det ser ni nog också. Nu är jag fattig, bara 12 pandamynt kvar :( Mitt hem ska bli ett djurhem. Jag har redan fem djur som mår bra, Soqe äter knappt någonting. Woomy äter inte heller någonting. Dom bara leker. Försöker få dom att äta någonting iaf. Här kommer en lista på bra bloggar:

Ella och Max: Mångas favorit. Särskilt hos dom som spelar Panfu. Läser bloggen varje dag men i bland hinner jag kanske inte med den.
.
Emely101: En väldigt bra blogg med mycket att titta på. Kollar den varje dag.

Emmy_10: En väldigt bra blogg. Kollar  den nästan varenda dag, finns många saker att kolla på. Både kändisar, Panfu och en massa andra saker.

Snowmean: En bra blogg som jag kollar in 3-4 dagar i veckan. Finns många bra sagor i den som ´man bör läsa alla delarna av.

Lomise: En fin blogg som har mycket roligt att titta på. Hon tar inte bara bilder från Panfu utan också teckningar hon har målat, och på sig själv.  Finns mycket på den bloggen att upptäcka. Kollar in den 4-6 gånger i veckan. 

Ulpa: En fin blogg med färglad text och välgjorda bilder. Kollar in den 3-5 gånger i veckan.

Mizzey123: En fin blogg med en färgglad bakgrund. Kollar in den 2-4 gånger i veckan.

Sala: En bra blogg med välgjorda bilder och väldigt roliga sagor! Det finns bilder på djur, Panfu och hennes idoler. Jag läser den bloggen 3-6 gånger i veckan.

Emely101 & Flora555: Min och Emelys blogg. Vi skriver mycket i den men hinner inte i bland med den så jättemycket. Skriver och läser den 3-7 gånger i veckan.




/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥