.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 9 juli 2010

Mizzey slutar med Panfu- och ny bakrund på bloggen

Heey:( Dåliga nyheter: MIzzey123 (Mariabegemot) har slutat med Panfu :(  Jag är sååååå jätteledsen. Jag sa: NEEJ SLUTA INTE!!! Men det hjälpte inte. Hon var borta, borta för alltid :,( Här kommer några ord till henne:
Jag har skit ont i magen..... Hoppas att hon ändrar sig och inte slutar med Panfu. Aja... Jag har ändrat bakrunds färg till bloggen. Den färgen är lite ljusare. Vi seees i morgon eller senare i dag!




/Flora:)

1 kommentar:

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥