.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 13 juli 2010

Tema: Panfu-djur, på bloggen

Heey! Jag hade tänkt att ha Tema Panfu-djur på bloggen. Jag ska börja att inteljuva Pokopetsen. Den den första jag interljuvar är Woody:
Heey Woddy! Idag ska jag ställa några frågor till dig.
Woody: Hej Flora! Du kan börja ställa frågorna.

Hur kändes det att bli jagad av Bonez?
Woody: Läskigt. Jag var rädd att han skulle ta mig, medans vi flyde hjälpte Cuddle och Soque till.

Var det läskigt när du var fångad i den där buren?
Woody: Jaa!! Jag var rädd för höjder så jag tyckte det var jätteläskigt.

Hur kändes det när alla snälla pandor kom och rädda dig och dina vänner?
Woody: Jätteskönt! Nu slapp vi sitta i dom där trånga burarna.

Tack för att jag fick ställa frågorna till idg, Woody!
Nu ska jag interljuva Soque:


Heey Soque!!!!! Nu ska jag ställa ett par frågor.
Soque: Hejsan Flora!!!!

Hur kändes det att komma till den där ladan?
Soque: Lite läskigt först. Först trodde alla att ni skulle ta oss till en mycket trångare burar. När vi kom fram var det tomt och var fullt med plats Lite tråkigt i början.

Hur var det när det kom fler saker till ladan?
Soque: Jätteskönt. Nu kunde man äntligen leka med sina kompisar.

Hejdå nu ska jag inteljuva en annan pokopet! Vi seees! :)

Heey Cuddle! :) Nu ska jag inteljuva dig.
Cuddle: Tja Flora! Börja nu då.

Vilken Pokopet är din bästis?
Cuddle: Jag vet inte riktigt. Jag leker ofta med Helemet.

Vad brukar du leka med Helemet?
Cuddle: Ehh... Det är lite olika. För det mästa leker vi inget. Vi klättrar mest upp för klätterberget och åker ruchkana.

Vad är det som är så bra med ladan och ute platsen vid ladan?
Cuddle: Det är väl att det finns mycket att göra. Inne finns det bollar, en ruchkana och massa mer och ute finns det tränings saker och en massa gräs att göra kullerbyttor i.


Hejdå!! Ska inteljuva Stella nu. Sees!

 Heey lilla Stella!!!
Stella: Hejsan Flora.

Vad gör du mest?
Stella: Jag övar på att sjunga och dansa. jag har rätt så många turneringar. Nästa gång ska Woody, Cuddle och Helemet vara bakrundsdansare och Soque ska få spela på sina klockor.

Hur märkte du din fina röst?
Stella: Jag vet inte riktigt. Det var när jag var med Woody, Cuddle och Soque på ön där vi bodde. Då skulle alla sjunga för varandra.

Brukar du uppträda för dina Pokopets vänner i ladan?
Stella: Ibland, det bror på. Jag är i bland upptagen med annars så gör jag gärna det :)

Tack för interljuven Stella!! Vi sees :D


Heey Helemet! Nu ska vi köra en inteljuv.
Heeeeeeey Flora! Du kan börja nu.

Har du någon under skyddshatten?
Helemet: Konstig fråga men jag har något där faktiskt. Färgglada bollar!!!

När brukar du krypa in i skalet?
Helemet: När jag blir rädd. T.ex när jag och Soque bråkar. Hon brukar använda sina klockor då.

Använder du träningsakerna på uteplatsen?
Helemet: Inte så ofta. Men i bland behövs ju lite träning xP

Tack för inteljuverna alla Pokopets!!!! Vi sees!




/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥