.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

onsdag 14 juli 2010

Varför äter inte Pokopetsen?

Heey! En konstig sak, varför äter inte mina Pokopets? Panfu vetrinären svarar:
Dina pokopets mår dåligt. Du sa att din Woody hade ätit innan men slutat när Soque kommit. Det kan bero på att Soque är äldre och Woody visar respekt åt henne. Förskök att få dom äta annars får du mejla till Panfu-personalen.
Här kommer en bild på när jag försköker få dom att äta:
Dom bara skuttade omkring. Jag börjar bli liiittte orolig för dom.... Hoppas att dom äter snart. Undra vad som händer annars? Kanske måste dom få en ny ägare. Vi seees!



/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥